Как да създам custom настилка?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Здравей, работя по един проект за пешеходна улица, като колегите са разработили килимообразна сложна настилка - не мога да я пресъздам с никаква стандартна текстура или комбинация от такива. Как би ме посъветвал да разработя нещо такова? Публикувам въпроса тук, но е насочен и към уроците за фотошоп, предполагам:)

Здравей,
в случая имаш поне два варианта, като решение на задачата - единият е дa Unwrap-неш модела, който представя настилката и да рендерираш UVW Template и след това да направиш с него настилката в Photoshop. Другият вариант - понеже е "пъзел" от повтарящи се елементи - използвай този файл от прежюто което си направила като подложка в Мах и моделирай отделните елементи и ги подреди. Когато имаш подредена една част след това я копирай и така ще се мултиплицира бързо. Различните елементи не са много и ще се наредят бързо. Така ще имаш контрол на всеки отделен елемент, което в случая не е лоша идея.

Аз почнах вече по втория начин в Ревит да го правя, реших че ще стане по-лесно и бързо:) Но ще пробвам първия вариант като упражнение непременно в Макс!:)


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация