Защо програмата деформира полигоните при рендър?

3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018 3DS MAX 2018 3D Моделиране и Рендериране

Здравейте, при конвертирана вече в едитъбъл поли сфера, използвах командата cut, за да създам 2 ръба и при ренър новополучените полигони се появиха като триъгълници. Защо се получава така?

Здравей,
пробвай първо да селектираш само деормираните полигони и да им дадеш Auto Smooth. Ако не стане, селектирай всички полигони, избери Clear All и след това Auto Smooth.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация