Въпрос към урок: Превръщане на 3D обект в осветително тяло
от курс: 3D Моделиране с 3ds Max и Рендериране с Arnold
Защо ми дава грешка при рендиране
Опитвам се да превърна стандартен примитив в осветително тяло, съсдавам светлина тип mesh, след което посочвам тялото, но нищо не се случва като му дам рендване ми излиза съобщение: " [Arnold]: max_ArnoldLight012 : no polymesh linked to mesh_light" Каква може да е причината?
Здравей, провери дали когато избереш съответното тяло се появява в свойствата на светлината срещу "Mesh", както е показано на прикаченото изображение.
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси