Защо ми дава грешка при рендиране

3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018 3DS MAX 2018 3D Моделиране и Рендериране

Опитвам се да превърна стандартен примитив в осветително тяло, съсдавам светлина тип mesh, след което посочвам тялото, но нищо не се случва като му дам рендване ми излиза съобщение: " [Arnold]: max_ArnoldLight012 : no polymesh linked to mesh_light" Каква може да е причината?

Здравей, провери дали когато избереш съответното тяло се появява в свойствата на светлината срещу "Mesh", както е показано на прикаченото изображение.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация