Въпрос към урок: Създаване на неравности по повърхността на обектите - Bump and Displace
от курс: 3D Моделиране с 3ds Max и Рендериране с Arnold
Защо материала е грапав?
Как да поправя грешката ,която не знам как съм я направил? тази грешка я направих и на стената и материала ми беше грапав като на снимката,но го поправих като махнах отметката USE REAL WORLDS SCARE ,но сега имам същият проблем и не мога да го поправя?
Оправих го : Влезнах в началните настройки когато правих пода и естествено имаше отметка на USE REAL WORLDS SCARE. Искам да попитам централната отметка в customize на use real worlds scare ,трябва ли да я сложа по подразбиране или ,не трябва да я има за да не ме бърка както сега ?
Зависи от това какъв основен метод си избрал да използваш за текстуриране, ако не ти е удобно да задаваш реални размери или не ги знаеш, по добре да махнеш отметката.
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси