Защо фона излъчва светлина?

3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018 3DS MAX 2018 3D Моделиране и Рендериране

Мислех че е от осветлението но, като изградих сцената без него, след рендера пак беше същия ефек. Ползвам стандартни материали в сцената

Здравей, какви са материалите на бекграунда и на кубчето- мат или гланц? От скрийншота ми изглежда, че кубчето е гланцирано и това, което се вижда в долната му част е отражение на бекграунда, което ще е правилно, ако това се случва, но все пак може да пробваш да изключиш опцията да се вижда този обект в рефлекциите, като избереш с десен бутон върху бекграунда -> Object Properties и махнеш отметката на Visible to Reflection/Refraction.

Благодаря, получи се !

Христо ,а как изградихте сцената?

Аз е направих сцената от цилиндър, ползвах функцията Slice On, за да го разполовя. Направих го редактируема геометрия, след което го заоблих. Накрая му добавяш материал от материалния редактор. Само да вмъкна, колкото повече сегменти има геометрията, толкова по-плавен е прехода при заоблянето. Успех !

Пропуснах да спомена, след превръщането на 3д обекта в редактируема геометрия селектирах и изтрих тавана и лицето на цилиндъра. По подразбиране обектите в MAX са кухи от вътре . Може да има и други начини...?

При мен отметката на Visible to Reflection/Refraction е закллючена и не мога да я махна,как да я изключа?

Кликни на By Layerв това меню и ще стане By Object и тогава би трябвало да можеш да промениш съответният параметър.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация