Може ли да наместя текстурата?

3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018 3DS MAX 2018 3D Моделиране и Рендериране

Привет на всички! Може ли малък съвет!? Проблема ми е текстурата на стените какво ли не правих,разпъвах ,усуквах,вдигах,свалях,какво ли не правих с UVW MAP,но не можах да наместя текстурата правилно.Текстурата винаги се повтаряше и когато тръгна да я намествам с uvw map тя или се разпъваше много и каманите изглеждаха огромни след рендера или ги намествах перфектно с идеалната големина ,но се повтаряше текстурата многократно ,ще дам пример на вече рендерираната ми сцена с отметки... и понеже не успях сложих друга текстура с друг вид камани на стените и ги оставих да седят леко казано...Масивни :) понеже отново текстурата започна да се повтаря :

Здравей, в случая няма много какво да направиш - текстурата е малка а обектати е голям, понеже не можеш да смениш обекта, трябва да смениш текстурата. Най-добре ако текстурата е seamless иначе в PS може да наставиш няколко сорса, да ги ромениш и да си я направиш сиимлес лед това - с други думи да си избереш няколко карти и да си сглобиш твоя. Това е при условие, че не намериш на готово някоя голяма карта, затова провери първо какво можеш да намериш и след това прецени какво трябва да преработиш.

Благодаря!


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация