Защо новия полигон създаден с Cap e неравна повърхност ?

3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018 3DS MAX 2018 3D Моделиране и Рендериране

След селекция на границите на отвор в геометрията, и запълването и с Cap, се получава това ...

Здравей Христо, това е очакван резултат от командата Cap, защото тя създава един полигон, определен от дадена граница. В този новосъздаден полигон няма вътрешни ръбове, т.е. не се възстановява липсваща геометрия, а просто се затваря отвора, който имаш. След това може да си допълниш липсващите ръбове с инструмента Cut например. В твоя пример, тъй като новия полигон е определен от точки, които не са в една равнина, тогава новия полигон трябв ада се огъне някак за да запълни тази граница и след като няма вътрешни ръбове, които да определят как и къде да се огъне повърхността, тя сама определя как да стане това и за това имаш този ефект/дефект.

Благодаря


Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.
Ние никога няма да го разкрием на трети лица.