Защо когато използвам Skydom в интериорно пространство изображението ми прегаря?

3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018 3DS MAX 2018 3D Моделиране и Рендериране

Опитвам се да осветя вътрешно помещение, което е доста дълбоко. Погледа на камерата е през прозореца от където влиза и светлина. В първият си опит използвах Distant светлина и няколко обекта от тип Mesh, получи се добре, но в дълбочина кадъра остава тъмен. След като поставих още един обект от тип Mesh на тавана, до прозореца успях да осветя изцяло, но се увеличи noise (на точици). При следващ опит използвам Skydom и портали при прозореца и входа на помещението и две Distan светлини. При включен Skydom изображението прегаря, при изключен е много тъмно. Някъде греша тотално.

Здравей, за да влияеш на осветеността на кадъра е най-добре да ползваш експоужър контролите на камерата - ISO, shutter speed и f ... или EV. Ако избражението прегаря - значи количеството светлина е прекалено голямо - може да намилиш ISO например на половина от текущата ти стойност и да направиш един тест рендер да видиш как се променят нещата.

Здравей, Станислава, при мен също прегаряше финалния резултат и намалих от Околната среда - Globul Exposure - Exp Value на физич камера от 6 на 10 EV и по същия начин в самата камера в Exposure Gain - Target 10 EV


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация