Как да контролираме осета на профила, след като сме приложили Bevel Profile?

3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018 3DS MAX 2018 3D Моделиране и Рендериране

Оказа се, че може да се контролира овсета на фигурата и с модификатора Bevel Profile, както при Sweep. След прилагането на модификатора, избираме от модифай стака модификатора, и от падащото меню селектираме Profile Gizmo, Select and Move и движим гизмото само по Х, така се контролира Offset. Успех

Повечето модификатори имат собствено гизмо или собствена "мрежа" в която действат и те могат да се преместват, но не винаги ефекта е това което искаме - може геометрията да развали структурата си и параметрите на самият модификатор след това да не работят както очакваме (може да пробваш с Bend върху цилиндър).

Благодаря за пояснението


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация