10530
aula.bg точки
55
постижения
102
харесани отговора
Инж.Титла

васил

Интереси:
AutoCAD Формула
Photoshop
AutoCAD Формула 3D
MS Excel
MS Word
AutoCAD
MS PowerPoint
3ds Max
3D Моделиране
Adobe Illustrator
InDesign
Рендериране
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018
3D Моделиране и Рендериране
3D Моделиране 3Ds Max 2018
Мастър клас по 3D Моделиране
Мастерклас по 3D Моделиране

Контакти

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    56
  • Отговори
    182
  • Последвани
    6

Потвърдени умения от харесани отговори разделени по софтуер

14
Wordpress
10
AutoCAD
9
V-Ray
6
3ds Max
3
Photoshop
3
Adobe Photoshop
1
3DS MAX 2018
1
3D Studio Max 2018

Записани курсове

  • Благодаря, за първи път попадам на така достъпно поднесен курс.
  • Нямам думи! След този курс станахме неразделни приятели с AutoCAD.
  • Невроятен курс, поднесен по много достъпен начин.
  • Курсът е много добре направен, поздравления.
  • Невероятно добре изложен курс, поздравления.

Удостоверения



Постижения

  • Първи стъпки

  • Напредък

  • Напред, напред, напред

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Стабилен напредък

  • Доказани знания

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Записан курс!

  • Благодарност

  • Добра екипна работа

  • Страхотна екипна работа

  • Добро начало

  • Научихте пет урока!

  • Научихте десет урока!

  • Научихте 20 урока!

  • Научихте 40 урока!

  • Научихте 80 урока!

  • Потенциал!

  • Който помага на другите, помага на себе си

  • Добър приятел

  • Здрав напредък

  • Нощна птица!

  • Записан втори курс!

  • Продължаваме напред

  • Обучение под пара :)

  • Много добър приятел

  • Дай, за да получиш

  • Инвестиция в знания

  • Най-мощното оръжие

  • Образованието е ключът

  • Научихте 100 урока!

  • Научихте 120 урока!

  • Научихте 150 урока!

  • Попълнено мнение за един курс

  • Професионалист!

  • Чудесен приятел

  • Незаменим приятел

  • Имейл новини. Ниво 1

  • Имейл новини. Ниво 2

  • Имейл новини. Ниво 3

  • Непрекъснато израстване

  • Записани три курса!

  • Научихте 200 урока!

  • Богатството на образованието

  • Три влизания за една седмица

  • Записани четири курса!

  • Пет влизания за една седмица!

  • Добро утро!

  • Профил със снимка

  • Попълнено мнение за два курса

  • Споделящ знанията си

  • Най-интересното знание

  • Записани осем курса!

Последни отговори

  • Целта ни в Аула е да има качествено обучение за всеки един професионален софтуер. Използвайте тази тема, за да споделите какви обучения бихте искали да видите. Гласувайте за изброените обучения и ще организираме курс за най-популярните. ![](upload.aula.bg/screenshot1a3d30-aa25006b.jpg) Отговорете на темата, като започвате с тези три символа преди името на софтуера, за да се удебели: ``` ### Име софтуер

    ### Мастърклас по рендеринг за интериор Новия курс мастърклас по три де моделиране с макса много ми допадна,винаги съм смятал че има голяма дълбочина в моделирането и само базови курсове не са достатъчни.В този ред на мисли давам предложение да се направи мастърклас по рендеринг и пост продукция като за интериор така и за екстериор с v-ray,а също и с корона рендер.

  • Пробвах всички опции от UVW Map но не се получава. Там където одеялото пада от таблата на леглото и от леглото към земята текстурата се "разтича" . Одеялото е  направено от Rectangle > Garment Maker > Cloth. Като избера опция Mapping > Shrink Wrap се получава интересен ефект които може да мине и за текстура но не е вярната. Предполагам че трябва да е BOX но не се получава. Благодаря.

    Георги мога ли след като приложа материал на обект след това да мапирам по различен начин страните му пак ли го разделям на полигони

    „Real-world map size“ и нехомогенни материали (Chess Board)

  • Пробвах всички опции от UVW Map но не се получава. Там където одеялото пада от таблата на леглото и от леглото към земята текстурата се "разтича" . Одеялото е  направено от Rectangle > Garment Maker > Cloth. Като избера опция Mapping > Shrink Wrap се получава интересен ефект които може да мине и за текстура но не е вярната. Предполагам че трябва да е BOX но не се получава. Благодаря.

  • Пробвах всички опции от UVW Map но не се получава. Там където одеялото пада от таблата на леглото и от леглото към земята текстурата се "разтича" . Одеялото е  направено от Rectangle > Garment Maker > Cloth. Като избера опция Mapping > Shrink Wrap се получава интересен ефект които може да мине и за текстура но не е вярната. Предполагам че трябва да е BOX но не се получава. Благодаря.

    благодаря за отговора Георги пак научих нещо ново,наистина ще е доста труд както се вижда и ма и фаски но може ли така както е моделирана пейката като едно цяло да ги разделя или детачна на отделни летви,и към всяка летва да си прилагам материал,само си мисля дали при фаската да не се получи нещо по различно

    „Real-world map size“ и нехомогенни материали (Chess Board)

  • Пробвах всички опции от UVW Map но не се получава. Там където одеялото пада от таблата на леглото и от леглото към земята текстурата се "разтича" . Одеялото е  направено от Rectangle > Garment Maker > Cloth. Като избера опция Mapping > Shrink Wrap се получава интересен ефект които може да мине и за текстура но не е вярната. Предполагам че трябва да е BOX но не се получава. Благодаря.

    ето тази пеика моделирал съм я пак използваики бокс и сега искам на всяка дъска да слагам тексстури така че дъските да са с различен нюанстоест да не са толкова еднородни.

    „Real-world map size“ и нехомогенни материали (Chess Board)



© 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.