Здравейте, може ли да обясните, как се прави смяна на посоката на фладера, както и мащабирането на изображението за да изглежда реална текстурата спрямо големината на обекта.

V-Ray

Благодаря предварително

Здравей,

има поне два варианта за модифицирането на големината на текстурата (и колко пъти да се нанася върху обекта) и ъгъла под който се намира на повърхността. Единият вариант е от параметрите на самата карта (1) да се променя Tiling-a, което определя точно колко пъти да се нанася текстурата по X и Y, като "локалните" x и y за самият обект са U и V. Има параметър съответно и за ъгъла - Angle. Другият вариант е с модификатора UVW Map, като там от типа на модела може да се избере близка апроксимация - например ако обекта има форма на паралелепипед, тогава е удачно да се избере тип на мапирането Box. Приложи го върху няколко прости обекти и експериментирай с параметрите на модификатора. Ако възникнат други въпроси, можеш да продължиш темата тук и ще се опитаме да помогнем. 

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.