Защо

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Защо не мога свободно да избирам end point? Аз имам същия проблем с ограничение на движението по оста Y, оста Х изобщо не е активна.

Виж още по темата Axis Constraints, има информация във предишни видеа за преместването на обекти.

Здравейте.Първо искам да Ви благодаря за чудесните туториали.Уча моделиране по някаква друга система,която доста ме затруднява.И стаята и вратите и прозорците се започват от бокс.За да се намести после на стената се използват едни линии в distance connect ,изобщо нищо не схващам.Ще Ви бъда много благодарна ако някой е работил по тази система и ми помогне поне да намеря тези менюта.Аз ползвам версията от 2016г.Казаха ми,че изпитите ще бъдат по тяхната система........Благодаря предварително.Поздрави

Здравей, Може би се има в предвид да се започне от Бокс с размерите на помещението и от там натъка да се раздели с Connect за врати и прозорци. Правим си Бокс с размерите на помещението, примерно 4х4х3м и го конвертираме в Поли. Можем да изтрием горния и долния полигон ( тези които трябва да са под и таван ) за по удобна работа. После лесно се правят. Имаме горе долу това: Ако искам на едната стена да има врата, трябва да направя connect-ем ребрата на тавана и пода: За да пуснем напречния фриз на касата както са селектирани двете ребра пак натискаме Connect и слагаме други настройки : Изтриваме полигона и получаваме отвор за врата. По същия начин може да се направи и отвор за прозорец. Ако искаме да имитираме дебелина на стената, селектираме отвора на прозореца и с натиснат Shift изтегляме колкото ни е необходимо: Имай в предвид че при този вид моделиране, Нормалите (видимата страна) остава отвън на обекта. Не забравяй да я обърнеш, т.е. да я флипнеш. За да провериш коя страна е видим, т.е. накъде сочат нормалит цъкаш върху обекта с десен бутон избираш Object Propertes... и слагаш отметка върху Backface Cull: За да обърнеш нормалите, на подниво Елементи селектираш целия обект, и натискаш бутон Flip.

distance connect се намира в Рибън менюто на 3ds Max. Не съм сигурен дали има по вече функции от стандартното connect меню:

Много ви благодаря!

Разглеждам отговорите ви и много ми допадат(когато гледам все ми се вижда лесно,хахаха).Системата по която уча се правят и вратите и прозорците пак от бокс със съотвтните размери,после се влачи и се центрира на стената и тогава идват тези конекти от най-различно естество,защото най-накрая се изтрива бокса и остава реална дупка от всякакъв ъгъл погледната.В нея после се моделира касата,вратата,респ.прозореца и т.н.Точно тези видове свръзки не са ми ясни,а снимката в учебника е разфокусирана....Аз ще пробвам сега с вашия метод,за което много ви благодаря още веднъж.

Ако може да качите някаква картинка, ще се опитаме пак да помогнем .


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация