Въпрос към урок: Мегаформули - част 1 от курс: Анализи с Excel

Защо да броим колоните в excel?

MS Excel
Електронни таблици
MS Office
Excel VBA
Анализи с Excel

Здравейте, само да споделя, че няма нужда да броим колоните в excel. При маркиране излиза подсказка с техния брой :)

Да, добро допълнение.

Същото се отнася и за редовете.

Тази подсказка показва броят на маркираните колони( Columns) или редове(Rows), а не броят им от началото. Ако започнем от колона D ще имаме това Лек ден и успехи!

Здравейте, страхотна комбинация на vlookup с columns. Откакто работя с версия 2013 на ексел, при използване на vlookup, програмата не ми брои редовете и колоните. Понякога данните, които ми трябват са в 20, че и 30-та колона... сега вече мога да преустановя броенето :-) Да попитам все пак дали при версия 2013 не е въпрос на настройки, с които автоматичното броене на редове/колони да е възможно. Благодаря!

Не се занимавайте с неща, които Ексел може да прави вместо вас.

Не е нужно да броите колоните въобще. В ексел има функция COLUMNS, която прави точно това - брои колоните в дадена област.

Използвайте нея, намалете възможността от грешки и си спестете време, усилия и нерви

.....както и ROWS - за редове! Лек ден!

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.