5330
aula.bg точки
39
постижения
8
харесани отговора

ЖАНЕТА

Интереси:
MS Excel
3ds Max
3D Моделиране
Тайните на Excel

Контакти

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    3
  • Отговори
    6
  • Последвани
    8

Потвърдени умения от харесани отговори разделени по софтуер

5
3ds Max

Записани курсове

Удостоверения



Постижения

  • Добро начало

  • Напред, напред, напред

  • Първи стъпки

  • Научихте пет урока!

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Научихте десет урока!

  • Имейл новини. Ниво 1

  • Напредък

  • Стабилен напредък

  • Добър приятел

  • Три влизания за една седмица

  • Имейл новини. Ниво 2

  • Връзка с Facebook

  • Профил със снимка

  • Имейл новини. Ниво 3

  • Научихте 20 урока!

  • Доказани знания

  • Записан курс!

  • Пет влизания за една седмица!

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Благодарност

  • Добра екипна работа

  • Здрав напредък

  • Научихте 40 урока!

  • Най-мощното оръжие

  • Добро утро!

  • Научихте 80 урока!

  • Продължаваме напред

  • Най-интересното знание

  • Научихте 100 урока!

  • Обучение под пара :)

  • Научихте 120 урока!

  • Инвестиция в знания

  • Страхотна екипна работа

  • Потенциал!

  • Научихте 150 урока!

Последни отговори

  • Версията ми на в рей 3.20.02 не поддържа физическа в рей камера.Как да я сваля.Скрипт или нещо друго.Благодаря

    VRayPhysicalCamera не е налична в 3ds Max 2016 г., като отделна камера. Tя изглеждатa като слята с новата физическа камера на 3ds Max 2016. Можете да създадете свой собствен скрипт: Open MAXScript Menu -> New Script ->като въведете следната команда vrayCreateVRayPhysicalCamera () Запазете го! Влачете и пускайте *, MS. файла във вю порта всеки път, когато имате нужда да използвате VRayPhysicalCamera. Новата камера, ще се създаде в центъра на прозореца. Може би, ще трябва да отмаркирате и маркирате отново target option on Camera rollout, за да направите така, че камерата да се движи свободно.

    Трансформиране на стандартни светлини в светлини за Mental ray

  • Защо на екрана всичко изглежда наред, а в рендера половината фигури са "полегнали". Правени са по един и същи начин. Даже в моделното пространство личи, че има проблем, защото са различно осветени

    А, къде да ги видим?

    Упражнение – Finalizing chess board scene

  • Здравей,

    Трансформационното ми гизмо не се появява при командите "Moove" и "Rotate". Явно съм барнала някаква настройка несъзнателно. Работя с 3ds Max 2012.

  • Здравейте, след като направих прозореца си, не мога да го преместя нагоре, както във видеото. Мести се извън стената и отива или пред или зад нея, но не ходи нагоре и надолу по нея.

    И за имам този проблем, но доколкото виждам, коментарите, трябва да изгледам урок 6 и да се върна на урок 5.

    Допълнителни вградени архитектурни обекти (Walls_and_Doors)



© 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.