Допълнения към урока
Учебна програма Архитектурен дизайн с Blender
1. Първи стъпки и настройка на проекта

Add-ons които се доставят с Блендер и трябва да се активират

Stored Views - запазва камери и изгледи
Sun Position - създава възможност да се ползва физическо местоположение за лампа тип слънце и да се наглася спрямо дата и час
Magic UV - улеснява процеса за UV unwrapping
Modifier tools - създава 4 бутона за по лесно боряване с модификаторите
Material Utilities - улеснява процеса за промени на материали
Edit Mesh Tools - много команди, от които ние ще ползваме командата Offset edges
Node Wrangler - прави процеса на работене с Nodes в Shader Editor и други прозорци тип Nodes по-лесен
Bool Tool - автоматизира процеса на ползване на Booleans за добавяне или изтриване на един обект с друг

Външни add-ons, които трябва да се свалят и инсталират

Cad Transform - transform with base point. https://gumroad.com/l/nqvcs
Q-Blocker - interactive primitives, a little more flexible than the built-in interactive primitives due to origin point being at the base https://gumroad.com/l/goev
Lily Surface Scraper - automates the process of getting materials and worlds from free resources https://github.com/eliemichel/LilySurfaceScraper
Archipack - създаване на архитектурни елементи като врати, стени, и т.н. - https://blender-archipack.gumroad.com/l/ZUrMf?layout=profile 
BlenderKit - онлайн библиотека с безплатни и платени блендер файлове, които могат да се изтеглят директно в Блендер чрез този add-on - https://www.blenderkit.com/get-blenderkit/
Sketchfab - онлайн библиотека с безплатни и платени блендер файлове, които могат да се изтеглят директно в Блендер чрез този add-on - https://github.com/sketchfab/blender-plugin/releases/