Защо не се получава да сменя по подразбиране типа на материала да е Arch&Design?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

При мен не се получава да сменя по подразбиране типа на материала да е Arch&Design. За render engine съм избрала както във видеото Mental ray, сменям на Max mentalray и ame-light, но когато рестартирам и проверя материалния редактор тип на материала по подразбиране е Physical Material, а Customize -> Custom UI and Default Switcher е DesignVIZ.ART - DefaultUI и не се променя колкото и пъти да опитвам.

Здравей, пробвай да рестартираш самият материален редактор от м Utilities - Reset Material Editor Slots.

Пробвах това, но не се получава, стои си Physical Material. Колкото и пъти да му давам да е Max.mentalray, след рестартиране винаги се връща на DesignVIZ.ART

След като приложиш Mental Ray като текущ рендер енджин използвай бутона Save as Defaults в същото каре и в Custom UI and Default Switcher ще се появи Max.mantalray. След като избереш от там типа на изгледа - аветъл или тъмен, рестартирай материалният редактор и след това и Мах.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация