Защо не се получава да сменя по подразбиране типа на материала да е Arch&Design?

3ds Max
3D Моделиране
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Рендериране

При мен не се получава да сменя по подразбиране типа на материала да е Arch&Design. За render engine съм избрала както във видеото Mental ray, сменям на Max mentalray и ame-light, но когато рестартирам и проверя материалния редактор тип на материала по подразбиране е Physical Material, а Customize -> Custom UI and Default Switcher е DesignVIZ.ART - DefaultUI и не се променя колкото и пъти да опитвам.

Здравей, пробвай да рестартираш самият материален редактор от м Utilities - Reset Material Editor Slots.

Пробвах това, но не се получава, стои си Physical Material. Колкото и пъти да му давам да е Max.mentalray, след рестартиране винаги се връща на DesignVIZ.ART

След като приложиш Mental Ray като текущ рендер енджин използвай бутона Save as Defaults в същото каре и в Custom UI and Default Switcher ще се появи Max.mantalray. След като избереш от там типа на изгледа - аветъл или тъмен, рестартирай материалният редактор и след това и Мах.

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2020 Учебен център "Аула". Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Ableton Live, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc., Ableton и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.