Какво?

3ds Max
3D Моделиране
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Рендериране

Какво точно представлява материала Arch and design? Защо не избираме един от другите материали на mental ray, а точно него? Заради самите настройски ли? Какво му е предназначението?

Здравей, избираме Arch and design тип на материала, тъй като той е най-универсалният и с него могат да се направят повечето типове материали. Има всички необходими параметри, с които да се контролират параметрите и свойствата на материала относно цвят, рефлекция, рефракция, неравности по повърхността и т.н. Другите типове материали се използват по-скоро когато с този материал не може да се направи нещо или е прекалено трудно да се нагласи. Всеки рендер енджин има по един такъв тип "универсален" (стандартен) материал, който се използва в повечето от случайте.

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2020 Учебен център "Аула". Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Ableton Live, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc., Ableton и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.