Кой метод е по правилен?

3D Моделиране 3Ds Max 2018 Мастър клас по 3D Моделиране 3D Studio Max 2018

Здравей,при прилагането на opensubdiv или turboosmooth върху даден обект и конвентирането на същия обект след това в editable poly обекта е разделен на множество лица .Въпросът ми е кой метод е правилен за олекотяване на самия модел - дали след прилагането на модификатори върху обект той да не бъде конвентиран или да бъде превърнат в editable poly и по някакъв начин да бъдат изтрити линии ,точки които не влияят на обема .

Здравейте! Попринцип във 3D MAX съм забелязъл, че ако след като сме приключили със работата по даден модел е хубаво да колапснем всички възможни модификатори, т.к. така работи по гледко и е по леко. Да бихте могли след колапс на някой турбомут да изтриете ръчно излишните еджове и това ще олекоти модела. Различни техники са и се ползват в различни ситуации. Успех !

Благодаря !


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация