Ранг 2
FREE

Мария Кънева

Присъединил се: ноември 2020
					
Постоянство
бета

0

най-дълъг период: 0 дни
Аула точки

2790

 
Постижения

31

за седмица 0
Изгледани уроци

124

за седмица 0
Харесани отговора

2

за седмица 0
Общо отговора

4

за седмица 0
Въпроса

1

за седмица 0
Последвани

0

 

Интереси

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер
1
3ds Max

Записани курсове


Завършени обучения

PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.

Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Имейл новини. Ниво 3
Профил със снимка
Потенциал!
Научихте 120 урока!
Научихте 100 урока!
Научихте 80 урока!
Научихте 40 урока!
Имейл новини. Ниво 2
Имейл новини. Ниво 1
Научихте 20 урока!
Научихте десет урока!
Продължаваме напред
Научихте пет урока!
Добро начало
Добра екипна работа
Най-мощното оръжие
Здрав напредък
Три влизания за една седмица
Пет влизания за една седмица!
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Благодарност
Стабилен напредък
Доказани знания
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Напред, напред, напред
Първи стъпки

Последни форум дискусии

С осветлението лесно ще се справите, ако е добавено в прозореца, примитивно жълтата стрелка в план да сочи навътре...може и с ротация на светлината. За камерата - първо настройте камера в сцената и извикайте от отметката горе в ляво ( в някое от четерите полета) от падащото меню изглед през камерата.... тогава я търсете и в рендъра.
маркирайте точката на заобляне, която обаче да е не прилежи върху права от съседните точки, т.е. точката от която ще заобляте да е своеобразно връхче за съседните си точки...