При мен не се получава като във видеото, сървъра на абв не го намира автоматично.
Привет, може да пробвате с ръчна настройка на сървъра. В случая на ABV.BG, поддържания протокол е само POP3 - такъв трябва да настроим и ние. Настройките са както следва:
Incoming Server (Входящ сървър POP3): pop3.abv.bg – port: 995 TLS/SSL Outgoing Server (Изходящ сървър SMTP): smtp.abv.bg – port: 465 TLS/SSL
И двата сървъра се нуждаят от отделно въвеждане на потребителското име в пълен формат от типа address@abv.bg и парола.
Ако имате още затруднения, може да проверите ръководството на АБВ за конфигурация на имейл-клиент тук: https://help.abv.bg/category/%d0%bd%d0%b0%d1%81%d1%82%d1%80%d0%be%d0%b9%d0%ba%d0%b8/pop3-%d0%bd%d0%b0%d1%81%d1%82%d1%80%d0%be%d0%b9%d0%ba%d0%b8/
Здравейте. Пробвах и ръчно да настроя сървъра но пак не стана. Вади ми този проблем.
Трябва да разрешите от настройките на имейл сървъра си - ABV, да бъде достъпван от външни приложения, като например Outlook.
Здравейте,
при опит за синхронизиране на дектоп версията с АБВ, не се получава.
Може ли коментари от ваша страна за евентуална причина?
Здравейте. IMAP и POP3 са два различни протокола. abv.bg поддържа САМО РОР3 протокол. Вие сте избрали IMAP. В полето "incoming mail server" се изписва САМО името на сървъра - т.е. pop3.abv.bg. В полето порт - само порта - 995. В полето еncryption - TLS/SSL. По същия начин се попълват и изходящите настройки. Поздрави.
Здравейте, използвам версия 2013 на Outlook и gmail, но нито с ръчна, нито с автоматична настройка се получава.
Потребителското име е изтрито само за нуждите на скрийншота.
Този прозорец излиза постоянно и казва, че не може да се направи връзка с пощенския сървър.
Здравейте, най-вероятно сте включили Two Factor Authentication в настройките на Gmail акаунта си и не сте му разрешили да ползва външен софтуер за IMAP, като Outlook. Проверете настройките си в акаунта си в Google, разрешете използването на външни приложения, разрешете IMAP достъпа, въведете с ръчни настройки правилните данни, като това дори не би трябвало да е необходимо ако сте разрешили достъпа - outlook ще изтегли настройките на сървъра автоматично. Повече информация може да намерите тук: https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=bg Поздрави :)
Каква може да е причината да ми дава следната грешка? Генерирах си паролата през уеб версията на yahoo, както е описано в следният сайт - https://support.microsoft.com/bg-bg/office/%D0%BD%D0%B5-%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D0%B4%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-yahoo-%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BB-%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%83%D0%BD%D1%82-%D0%B2-outlook-ff76dd33-3127-42ac-b93f-1da2dc9054c7