Как да намираме качествени разширения

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Тест за преминаване към следващия урок

 
Как да разберем, че едно разширение е качествено?
Има голям брой активни инсталации
Има нисък рейтинг
Има оценка до 3 звезди

Въпроси и отговори

  • Какви може да са причините за неуспешно изпращане на контактна форма?

    Зорница Каракулева:

    Здравейте,


    Някой би ли могъл да съпортне с поставения проблем в модул 2, урок 7 за неуспешно изпращане на контактна форма - Contact Form 7? Формата се визуализира коректно на страницата за контакти, но при попълване на всички полета и опит за изпращане се извежда грешка: Failed to send your message. Please try later or contact the administrator by another method.
    Възможно ли е причината да е, че инсталацията на Wordpress е на моя компютър, а не на външен хостинг? Или допълнителна настройка?

    P.S. Бихте ли препоръчали алтернативен вариант за контактна форма? 
    Иван Цукев:

    Възможно е да има проблем при използването на функцията за изпращане на поща. 


    Ако е така, решението на проблема зависи от това как сте инсталирали wordpress - на хостинг или локална инсталация?
    Зорница Каракулева:

    Инсталацията е локална (с Bitnami).

    Марина Лазарова:

    Да, и при мен е все още така.

    Иван Маринов Иванов:

    При мен инсталацията на Wordpress също е локална на моят компютър, но няма
    проблем с изпращането и получаването на контактна информация, използвайки това разширени.

    Константин Чалбуров:

    Мисля че това е от факта, че е инсталиран само на твоя компютър. При мен също на инсталация с bitnami не ми позволява да пращам mails, но когато я сложих на другият ми сайт, който си е с платен домейн и хостинг, нямаше никакъв проблем. Предполагам просто, че като е инсталиран само на компютъра и не е live site, plug in-a не работи.

    Jullian Angelov:

    Ползвам реален WordPress на мой хостинг. Още в урока в който инсталирахме Contact Form 7 аз го инсталирах. Насочих го към личната си поща от mail.bg – тръгна от пръв опит и в личната ми поща писмата пристигат. Създадох потребител във WP zayavki@името на домейн/субдомейн.разширение - нали примерът който разглеждахме беше за най-простичкият магазин. Изпращам към нея поща, дава ми потвърждение Thank you for your message. It has been sent а не мога да намеря как да вляза в пощенската кутия на профила zayavki да си го видя. Съотв. който и да прати - пак няма да го видя. Същото е и с пощенската кутия на admin@името на домейн/субдомейн.разширение. Не мога да намеря откъде да вляза в пощенската кутия. За да има пощенски кутии какво е нужно – плъгин за поща ли?

    Константин Чалбуров:

    Говори с хостинг компанията си. В момента поддържам един сайт на семеен хотел. Ако искам email-a да не е @abv.bg например, а да бъде @името на хотела, както е регистриран сайт-а то тогава достъпа до пощата (линка) ще трябва да го взема от хостинг компанията ми. Не съм сигурен дали го обясних добре, но в общи линии говори с хостинг компанията ти и те ще ти кажат откъде да си влезнеш в пощата :)

    Марина:

    При мен също първоначално даваше грешка. С Битмани съм и работя локално на компютъра си. Мейла който използвам е gmail. Получих съобщение в мейла си за "Преглед на блокиран опит за влизане в профила". В настройките на мейла включих - "разрешите достъпа до не толкова надеждни приложения" и контактната форма заработи коректно.

  • Може ли ?

    Любомир:

    Може ли да се инсталира разширение за афилейт програма . Когато  на разширението пише , че не е съвместима със  моята инсталация / версия  .  

    Мария Балева:

    Здравей Любомир, има хиляди готови плъгини (разширения), които подобравят функциалността на сайта, но няма как да знаем всички разширения с коя тема са съвместими :) При повечето няма проблеми, но понякога има пречки и не винаги може да инсталираме, това което сме избрали. В този случаи моя съвет е да провериш от списъка с плъгини за нещо подобно с близки функционалности на приложението, което си избрал. Ако приложението има много фунционалности ти може да избереш няколко различни плъгина и да ги инсталираш, така пак ще имаш тези функции, които си избрал първоначално, но ще са благодарение на инсталацията на няколко плъгина. Също така следи за ъпдейти на темата и на самия wordpress, понякога ако не си ъпдейтнал на по-нова версия има бъгове. Надявам се да съм била полезна и успех с разширението :)

  • Ivelina:

    Разреших проблема, но не разбрах каква е причината, създадох нови Контакти. Според мен, по нищо не се различаваха действията ми от преди, но се получи.

  • Как да избираме разширение?

    Константин Чалбуров:

    Това не е въпрос. По време на видеото видях, че на всяко разширение пише дали е съвместимо с нашата версия на wordpress, или е за по-стара версия или изобщо не е тествано на нашата версия. Мисля че това също е 1 важен фактор, защото да речем има висок рейтинг и има значително количество активни сваляния, все пак е важно дали ще е съвместимо с нашата версия.

    Грациела Георгиева:

    Здравей, Така е, важно е да следим дали разширението е подходящо за нашата версия.

  • Как да деактивираме десния бутон на мишката за потребители?

    Любомир Жипонов:

    Здравейте, интересува ме как може да се деактивира десния бутон на мишката за потребителите на нашия сайт. Ако е с притурка (plugin) ако може да споделите такъв или ако е с код - стъпки и описание как да се направи точно. Благодаря предварително.

    Иван Цукев:

    Здравей,

    потърси плъгин, ще ти е най-лесно. На мен не ми се е налагало да слагам, за да ти препоръчам, но примерно плъгин от този тип ще ти свърши работа: https://wordpress.org/plugins/wp-content-copy-protector/

    Любомир Жипонов:

    Много благодаря :)