5525
aula.bg точки
57
постижения
13
харесани отговора

инж. Валентин Крумов

Интереси:

Контакти

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    1
  • Отговори
    18
  • Последвани
    4

Потвърдени умения от харесани отговори разделени по софтуер

9
MS Excel
2
MS Project

Записани курсове

  • Отличен курс! Тези познания са необходими на всеки съвременен човек - без значение в коя сфера работи, дори и да не му се налага всеки ден да работи с таблици.Благодаря за този курс. Благодаря и за приятната изненада, че вече има и 2-ро ниво!Мисля, да продължа... 
  • Прекрасен курс - за тези, на които работата е свързана с таблици, списъци, данни и какво ли още не... За тези, които искат да си "улеснят живота" при работата с Ексел.И още - това е материя, която трудно се усвоява, ако няма кой да ти покаже и посъветва.Браво и благодаря!
  • Интересно - честно казано, не очаквах, че има такъв курс. Намирам идеята за много добра и най-важното - за правилна. По принцип, всички действаме така, както считаме за най-правилно, но дали е така наистина?Навлизам в курса с голям интерес.
  • Невероятен курс! Прекрасно продължение на курса за навиците за професионален успех. Простички на пръв поглед нещица от нашето ежедневие, с които толкова добре сме си свикнали и си ги "знаем", че най-често, не си даваме сметка, колко е важно, да се спазват някои елементарни принципи.
  • Отлично продължение, за усъвършенстване уменията придобити от курса "Тайните на EXCEL". Благодаря! Сега съм с намерение да си преговоря отново курса "VBA за EXCEL", за да си дойде всичко на мястото.
  • Впечатлен от двата предходни курса за навиците и продуктивността, навлизам в този курс с още по-голям интерес. Казват: "Правилната диагноза е половин лечение". Да, но как се поставя "правилна диагноза"?.. Кое и как да делегираме на технологията? Надявам се да узнаем.

Удостоверения



Постижения

  • Записан курс!

  • Попълнено мнение за един курс

  • Напред, напред, напред

  • Добро начало

  • Първи стъпки

  • Научихте пет урока!

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Напредък

  • Доказани знания

  • Имейл новини. Ниво 1

  • Имейл новини. Ниво 2

  • Записан втори курс!

  • Имейл новини. Ниво 3

  • Стабилен напредък

  • Научихте десет урока!

  • Научихте 20 урока!

  • Благодарност

  • Добра екипна работа

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Здрав напредък

  • Научихте 40 урока!

  • Страхотна екипна работа

  • Най-интересното знание

  • Профил със снимка

  • Който помага на другите, помага на себе си

  • Най-мощното оръжие

  • Продължаваме напред

  • Потенциал!

  • Три влизания за една седмица

  • Научихте 80 урока!

  • Обучение под пара :)

  • Добро утро!

  • Нощна птица!

  • Инвестиция в знания

  • Дай, за да получиш

  • Попълнено мнение за два курса

  • Образованието е ключът

  • Научихте 100 урока!

  • Непрекъснато израстване

  • Записани три курса!

  • Научихте 120 урока!

  • Богатството на образованието

  • Пет влизания за една седмица!

  • Научихте 150 урока!

  • Професионалист!

  • Записани четири курса!

  • Записани пет курса!

  • Научихте 200 урока!

  • Записани шест курса!

  • Добър приятел

  • Много добър приятел

  • Чудесен приятел

  • Споделящ знанията си

Последни отговори

  • Версията  е  2007

    Здравейте! Има един частен случай, при който "симптомите" са точно като в случая, на г-жа Гергина Гочкова: Не забравяйте; ако от таблицата е филтриран дори само 1 ред, EXCEL вече работи в друг режим. При това положение няма шанс да ви се продължи нито числова, нито текстова редица. Искам да кажа, ако не ви се продължава числовата и/или текстова редица - погледнете, дали таблицата не е "филтрирана", преди да тръсите проблема другаде. На мен ми се е случвало.

    Ръчно и автоматично въвеждане на данни

  • Курса е забавен, но не съм съгласен , че богатите хора са богати само защото много работят. По скоро човек като работи трябва да си има цена и да държи на нея. Ама инвеститора стиснат и недава дотатъчно - да си намери друг, аз няма да си губя времето в работа която на края ще излезне че сме работили на загуба. Така че на всяка работа трябва да и се отделя толкова време колкото заслужава цената и така остава повече време което да добавим към цитираните 6 часа.

    По принцип съм съгласен с г-н Шипочки, но по една или друга причина, казаното много често остава само на теория. На практика, над 95 на сто от случаите, нашенецът гледа да мине „по-тънко“, пък ако може без пари – още по-добре. Няма какво да се лъжем – съвсем малко са хората, които са в състояние да оценят интелектуалния продукт от умствения труд на другите, а още по-малко са тези, които наистина го правят. Така че ако сте от категорията на хората които полагат умствен труд, но не проявявате гъвкавост при оферирането, почти е сигурно, че ще гледате как някой „по-гладен“ се захваща да свърши работата вместо Вас. Друг е въпросът, колко компетентно и качествено ще я свърши, ако въобще я свърши. Конкретно на въпроса за часовете: Според мен, часовете за работа, са си часове за работа и трябва да се използват по предназначение. В противен случай рискуваме да се отдадем на „умствен мързел“, та даже и на физически такъв. Неволно си спомням вица за нашенеца, който на въпроса „Какво можеш да правиш?“, отговорил: „Епа, мо‘ем да копам“. „Само това ли?“ – последвал втори въпрос. „А, мо‘ем и да не копам“ – отговорил нашият човек. Та така… Както стана ясно от курса, и без да посягаме на часовете за работа, може да се отдели достатъчно време, стига да искаш, и което е най-важното – да знаеш точно за какво, тоест да имаш ясна цел. Иначе, както се казва; „Ако не знаеш накъде си тръгнал, ще стигнеш някъде другаде“.

    Как да намерим време за всичко

  • Здравейте, Имам данни форматирани като таблица. В седем от колоните имам формули (vlookup, indirect, падащи менюта и т.н.) При преминаване на нов ред, таблицата реагира и си го припознава - копира форматирането и само 6 от 7те формули. Един Vlookup, който търси дата в съседен шийт, не се копира. Мога да го копирам само ръчно. И тогава няма никакъв проблем. Това въпрос на някаква лиспваща настройка ли е? Или има някакви лимити, кои формули се копират автоматично и кои не? Направих скрийншот с визуализираните формули. Формулата в колона С е тази, която не се копира при въвеждане на следващ ред. ![](upload.aula.bg/screenshotf29bb1-3fa76118.jpg) Ще съм благодарна да разбера, какъв е проблемът и какво може да е решението.

    От доста време работя с EXCEL, но да си призная, не съм си давал сметка за предимствата на същинските екселски таблици, в сравнение с това, което в този урок нарекохме масиви. Сигурно, защото не е имало, кой да ми го обясни по такъв разбираем начин, както го направи Витали Бурла в настоящия урок. Искрено му благодаря, за това. На колегите, които като мен са си мислели, че задаването на таблица с инструментите на EXCEL, е просто едно форматиране в различни цветове, ще кажа: разликата между таблиците и масивите наистина е огромна. Наистина и те си имат своите особености, но в момента, в който човек ги усвои, таблиците облегчават труда многократно.

    Таблици и масиви

  • ![](upload.aula.bg/screenshot3429bf1-5a766dc0.jpg)

    Здравейте, г-жо Мирчева! Всъщност, да си призная, няколко пъти препрочетох въпроса, и не можах докрай да си изясня, кое е „това“, което Ви смущава и не би трябвало да е същото? Има няколко варианта: 1. Вие искате да копирате таблицата на ново място - тогава просто я копирайте и поставете на новото място с инструмента копиращ и ширината на колоните, за който се разказа в урока (m4v6 от курса „Тайните на EXCEL”); Вие обаче, задавате въпроса „Защо е същото“, което ме кара да мисля, че 2. Искате да копието на таблицата да запази форматите, но да съдържа само стойности – Тук има един момент, който е важен: Ако работите с таблица, която не е дефинирана в EXCEL, като такава, (сама сте си я „нарисували“ и форматирали, възможно е и филтри да сте поставили); е достатъчно да я копирате, след което да я поставите на новото място с инструмента, запазващ ширината на колоните на източника и още веднъж да поставите само значенията. Когато таблицата е дефинирана като такава (както е в примера), ще се наложи да направите 2 или 3 „стъпки“ допълнително, а имено: след инструмента за поставяне, със запазване ширината на колоните, поставяте само значенията, а след това само форматите и отново само значенията. Това - ако ползвате иконките от менюто „Поставяне“ (Paste) – във FILE. Ако след първата стъпка ползвате прозореца „специално поставяне“ (Paste special), не е нужно накрая повторно да поставяте значенията.

    Трикове при Copy/Paste при Excel. Използване на Paste Special

  • Защо след като създам макроса Select Sheet и го копирам в CopyFormula след F5 той се изпълнява в Sheet 1, а не в Sheet 2. Така става и в урока. Не мога да намеря къде греша. Този макрос би трябвало да работи и в следващ Sheet, напр. 3, но не се получава. 



© 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.