Как избирате цвета да кажем на мед или злато....?

3D Моделиране
V-Ray
V-Ray Рендери за 3ds Max

Здравейте, въпросът ми е когато избирате цвета да кажем на мед или злато има ли някакъв трик по който избираме цветовете( да не е на око) нещо като таблица с номерата на медта..или иузползване на пипетка..? Или трябва просто да се наизустят самите цифри(10-230-100) за мед и тн..?

Здравей, според мен няма нужда от найзустяване, а и не съм сигурен че този метод със запомнянето на определена стойност ще свърши работа, защото има разлини видове от едни и същи метали. Например може да ти трябва полирано злато което има един цвят, или старо злато, което има друг цвят. С металите като медта е още по трудно - когато остарява без да се оксидира става по-тумна, а ако се оскидира се появяват селеникави участъци. Зависи какъв е обекта и условията на самата сцена. Най добре си избери референция, която да ти харесва и т нея избирай с пипетката определен цвят, който след това да модифицираш. Също така обръщам внимание, че цвета на металите е свързан и с тяхната полираност и съответно reflection glossiness - с други думи за различните цветове на метала, може да ти е необходимо и да промениш по някакъв начин и структурата за друг вид подобен метал (както и цвета).

Благодаря :)

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.