Как е направено това пречупване на изображението и от къде идва рефлекцията, тъй като имам проекта и е правено в skech up, а на среща няма никакви сгради има ли варянт да се направи рефлекция без да има нещо от което да рефлектира? 

3D Моделиране
V-Ray
V-Ray Рендери за 3ds Max

*вариант

Да, има вариант, да има рефлекция по стъклата без да има околна среда. Това се прави по два начина поне. Единият начин е отваряш Render прозореца с F10 и натискаш горе таб V-Ray, търсиш надолу щората Environment. Там трябва да активираш Reflection/Refraction Environment и да пуснеш там някаква HDRI карта в слота. Вторият начин е по-гъвкав. Добавяш с сцената една Vray Light като в Type я сменяш на Dome. В същата щора най-долу активираш отметката на Texture и отново пускаш в слота под Texture идна HDRI карта. По-долу в щората Options можеш да настройваш дали да виждаш фона от HDRI картата или да ти е само отражение по гладките повърхности като отметнеш Invisible. Удобството в този случай е, че можеш да въртиш хоризонтално тази карта така, че на прозорците да се вижда отражение, което ти харесва. Трябва да настроиш HDRI картата предварително да ти е Shere от Material Browser-а.

МНОГО БАЛГОДАРЯ !!! Ще пробвам.ПОЗДРАВИ :) :) :)

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2020 Учебен център "Аула". Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Ableton Live, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc., Ableton и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.