Ранг 3
FREE

ЖАНЕТА

Присъединил се: март 2015
					
Постоянство
бета

0

най-дълъг период: 2 дни
Аула точки

5950

 
Постижения

39

за седмица 0
Изгледани уроци

186

за седмица 0
Харесани отговора

8

за седмица 0
Общо отговора

6

за седмица 0
Въпроса

3

за седмица 0
Последвани

8

 

Интереси

Microsoft Excel 3ds Max 3D Моделиране Тайните на Excel

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер

Записани курсове


Завършени обучения

PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.

Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Образованието е ключът
Научихте 150 урока!
Потенциал!
Страхотна екипна работа
Инвестиция в знания
Научихте 120 урока!
Обучение под пара :)
Научихте 100 урока!
Най-интересното знание
Продължаваме напред
Научихте 80 урока!
Добро утро!
Най-мощното оръжие
Научихте 40 урока!
Здрав напредък
Добра екипна работа
Благодарност
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Пет влизания за една седмица!
Доказани знания
Научихте 20 урока!
Имейл новини. Ниво 3
Връзка с Facebook
Профил със снимка
Имейл новини. Ниво 2
Три влизания за една седмица
Добър приятел
Стабилен напредък
Напредък
Имейл новини. Ниво 1
Научихте десет урока!
Който се учи, той ще сполучи
Научихте пет урока!
Първи стъпки
Напред, напред, напред
Добро начало

Последни форум дискусии

VRayPhysicalCamera не е налична в 3ds Max 2016 г., като отделна камера. Tя изглеждатa като слята с новата физическа камера на 3ds Max 2016. Можете да създадете свой собствен скрипт: Open MAXScript Menu -> New Script ->като въведете следната команда vrayCreateVRayPhysicalCamera () Запазете го! Влачете и пускайте *, MS. файла във вю порта всеки път, когато имате нужда да използвате VRayPhysicalCamera. Новата камера, ще се създаде в центъра на прозореца. Може би, ще трябва да отмаркирате и маркирате отново target option on Camera rollout, за да направите така, че камерата да се движи свободно.