Ранг 5
PRO

инж. Димитър  Сандулов

Присъединил се: ноември 2015
					
Постоянство
бета

1

най-дълъг период: 6 дни
Аула точки

38535

 
Постижения

67

за седмица 0
Изгледани уроци

1998

за седмица 1
Харесани отговора

50

за седмица 0
Общо отговора

21

за седмица 0
Въпроса

9

за седмица 0
Последвани

0

 

Интереси

Microsoft Excel Revit Конструкции PSCAD Design Expert Проектиране Строителни конструкции по Еврокод

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер

Записани курсове

Перфектно организиран, структуриран и достъпен за обучаващите се. Дори и напредналите има доста какво да научат и усвоят.

Завършени обучения

PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.

Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Награди (Ден 16)
Измерване (Ден 13)
Идентичност(Ден 12)
Гуру!
Учи от другите(Ден 9)
Приятел за учене :) (Ден 3)
Мотивиращи книги (Ден 18)
Ключов навик(Ден 17)
Дупката (Ден 15)
Не пропускай 2 пъти (Ден 11)
Време за навик(Ден 10)
Непрекъсвай веригата :) (Ден 6)
Залепване към навик :) (Ден 5)
Залепване към навик :) (Ден 4)
Експерт!
Записани седем курса!
Записани шест курса!
Записани пет курса!
Записани осем курса!
Професионалист!
Дай, за да получиш
Профил със снимка
Който помага на другите, помага на себе си
Научихте 200 урока!
Попълнено мнение за два курса
Записани четири курса!
Богатството на образованието
Научихте 150 урока!
Непрекъснато израстване
Научихте 120 урока!
Образованието е ключът
Научихте 100 урока!
Научихте 80 урока!
Най-интересното знание
Научихте 40 урока!
Споделящ знанията си
Инвестиция в знания
Страхотна екипна работа
Добра екипна работа
Научихте 20 урока!
Обучение под пара :)
Научихте десет урока!
Записани три курса!
Потенциал!
Продължаваме напред
Имейл новини. Ниво 3
Научихте пет урока!
Благодарност
Записан втори курс!
Най-мощното оръжие
Имейл новини. Ниво 2
Попълнено мнение за един курс
Имейл новини. Ниво 1
Добро утро!
Здрав напредък
Пет влизания за една седмица!
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Стабилен напредък
Три влизания за една седмица
Доказани знания
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Добро начало

Последни форум дискусии

Ако се редактира сечението и се натисне направо Enter се получава този ефект. Сечението е променено но името на сечението остава непроменено. След редактиране трябва да се натисне или на запис или на някой от прозорците с размерите на сечението. Може би е това е някакъв бъг. Поне при мен така се получава.
Дотук стана ясно какво е влиянието при слягане на единичен фундамент върху съседен, но при равна кота на фундиране. Възможна ли е разлика в нивата на фундиране на два съседни единични фундамента и доколко? Какво ще е влиянието на слягане на "по горния" върху по ниско фундирания? Навремето имаше такава възможност, като допустимата разлика зависеше от ръбовото разстояние между фундаментите и тангенса на ъгъла на вътрешно триене на почвата. Сега е вече ясно, че при голям ъгъл, т.е. по-здрави почви, разликата може значително да се увеличи и да доведе до къси колони, за което трябва да се вземат съответни мерки. Като фундиране върху наклонен терен. От друга страна, при обследване, ако се проверят някои по-стари, но конструктивно здрави сгради, които са дълги и без връзки между единичните си фундаменти, по Еврокод 8, ще се окаже, че нямат решение, защото такива единични фундаменти могат да получат различни ускорения от надлъжните сеизмични вълни и да компрометират конструкцията. Разбира се, те в случая трябва да отговарят на нормативната уредба, когато са строени. Но ако е необходимо цялостно укрепване на стара конструкция, с нов проект, отговарящ на Еврокод, без връзки ли ще ги оставим?<div> </div>
Относно грешката в чл.6 интересното е ,че грешка има в книжките на някои издателства, в сайта на МРРБ, в ДВ. Но в изданието "Бюлетин строителство и архитектура" , бр.3 от 2012 печатна грешка няма.
Всъщност като си прегледах записките на уроците до този модул, не видях да е разглеждана командата 3DFACE. Може би имам някъде пропуск или наистина тази команда не е разглеждана.