3645
aula.bg точки
35
постижения

Ivan Enimanev

Architect
Интереси:
Civil 3D
3ds Max
3D Моделиране
Рендериране
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Презентации
Рендериране

Контакти

  • Skype
    sirjohn4646

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    0
  • Отговори
    1
  • Последвани
    4

Записани курсове

  • Отличен курс! Обясненията са много добре структурирани!

Удостоверения



Постижения

  • Добро начало

  • Първи стъпки

  • Напред, напред, напред

  • Научихте пет урока!

  • Напредък

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Научихте десет урока!

  • Записан курс!

  • Три влизания за една седмица

  • Доказани знания

  • Стабилен напредък

  • Научихте 20 урока!

  • Връзка с Facebook

  • Профил със снимка

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Пет влизания за една седмица!

  • Записан втори курс!

  • Научихте 40 урока!

  • Здрав напредък

  • Попълнено мнение за един курс

  • Добро утро!

  • Най-мощното оръжие

  • Научихте 80 урока!

  • Добър приятел

  • Продължаваме напред

  • Научихте 100 урока!

  • Научихте 120 урока!

  • Обучение под пара :)

  • Благодарност

  • Потенциал!

  • Имейл новини. Ниво 1

  • Инвестиция в знания

  • Научихте 150 урока!

Последни отговори

  • Здравейте, Има ли бърз начин да сложа текстури върху дървата или трябва едно по едно? При положение, че не са копирани като instance copy, възможно ли е да се свържат някак си, за да се отразяват промените върху всички еднакви обекти едновременно? В случай, че има значение, начина по който слагам материалите върху дървата е да ги направя първо editable poly, слагам материала, избирам равнините отделно с Planar и прилагам другия материал върху тях. Благодаря предварително за отговора!

    Здравей, Вариант, в който желаеш да поставиш текстури по по-бърз начин е като маркираш всички полигони на определените обекти /казвам полигони, защото вероятно ще използваш повече от една текстура,и обектите предварително ще са превърнати в "editable poly"/ и от "material editor" - "assign material to selection". Относно вторият въпрос - при положение, че трябва да се отразяват промените върху всички обекти,е необходимо да бъдат задължително копирани като "instance copy". Така те имат връзка помежду си. Надявам се да съм бил полезен!

    Unwrap UVW



© 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.