2785
aula.bg точки
44
постижения
2
харесани отговора

Владимир Господинов

Интереси:
Revit Архитектура
3ds Max

Контакти

  • Skype
    Snuff2

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    1
  • Отговори
    3
  • Последвани
    1

Потвърдени умения от харесани отговори разделени по софтуер

2
3ds Max

Записани курсове

Удостоверения



Постижения

  • Добро начало

  • Първи стъпки

  • Напред, напред, напред

  • Научихте пет урока!

  • Напредък

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Научихте десет урока!

  • Имейл новини. Ниво 1

  • Доказани знания

  • Стабилен напредък

  • Научихте 20 урока!

  • Имейл новини. Ниво 2

  • Три влизания за една седмица

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Записан курс!

  • Записан втори курс!

  • Записани три курса!

  • Пет влизания за една седмица!

  • Профил със снимка

  • Имейл новини. Ниво 3

  • Научихте 40 урока!

  • Здрав напредък

  • Благодарност

  • Добра екипна работа

  • Най-мощното оръжие

  • Нощна птица!

  • Научихте 80 урока!

  • Потенциал!

  • Продължаваме напред

  • Научихте 100 урока!

  • Научихте 120 урока!

  • Обучение под пара :)

  • Инвестиция в знания

  • Научихте 150 урока!

  • Образованието е ключът

  • Професионалист!

  • Непрекъснато израстване

  • Научихте 200 урока!

  • Богатството на образованието

  • Експерт!

  • Записани четири курса!

Последни отговори

  • Пробвах по 1,2 и 4 метод но на дървата отгоре текстурата не се вижда правилно. Направих дървата отдолу по същите методи и при тях се получи добре. Каква може да е причината да не се вижда по същия начин при горните дърва.

    Здравейте, имах подобен проблем дори и със простия пример със последния цилиндър. Решението което ми помогна беше също UVW Map Модификатор +cylindrical type+изключване на real world size и detach на полигоните на двете чела+planar type+изключване на real world size. Опцията за Assign Sub-materials e включена.Важното е , че намерих решение, но е странно , че не се получава както го полазвате във урока.

    Unwrap UVW

  •   Здравейте, Какви са начините да променя посоката на текстурата на часовника от сцената но само на едната му страна, примерно на лицето. Или как само на лицето на часовника да наложа друга текстура? Целия корпус на часовника е един обект - Box.  Пробвах да завъртя текстурата с Гизмото на UVW Map  но се завърта цялата текстура, на целия часовник, а не само на желаната от мен страна. 

       Трябва ли  за да се приложи текстурата на избрания обект да се натисне бутонът Shaow Shaded Material in Veawport ? Понякога текстурите се показват във вюпорта само когато натисна бутона Assign Material to Selected но не винаги и не мога да разбера кога и как. Благодаря.

    Здравейте, имах проблеми със смяната на материала само на черните или само на белите квадрати, пробвах какво ли не,но така и не се получи. Реших проблема като маркирах квадратите един по един и Convert to - Convert to editable poly и така успях да сменя индивидуално материала. :)

    Упражнение – нехомогенни материали за шахматната дъска



© 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.