Създаване на цилиндрични Т-образни преходи

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Въпроси и отговори

  • Кой метод е по правилен?

    :

    Здравей,при прилагането на opensubdiv или turboosmooth върху даден обект и конвентирането на същия обект след това в editable poly обекта е разделен на множество лица .Въпросът ми е кой метод е правилен за олекотяване на самия модел - дали след прилагането на модификатори върху обект той да не бъде конвентиран или да бъде превърнат в editable poly и по някакъв начин да бъдат изтрити линии ,точки които не влияят на обема .

    Дидо:

    Здравейте! Попринцип във 3D MAX съм забелязъл, че ако след като сме приключили със работата по даден модел е хубаво да колапснем всички възможни модификатори, т.к. така работи по гледко и е по леко. Да бихте могли след колапс на някой турбомут да изтриете ръчно излишните еджове и това ще олекоти модела. Различни техники са и се ползват в различни ситуации. Успех !

    :

    Благодаря !

  • Каква да е последователността на модификаторите?

    Mila Ilieva:

    Здравейте, ако например това е окончателният елемент, който трябва да моделираме - някакъв вид тръба, OpenSubdiv или Shell e по-добре да приложим първо?

    Дидо:

    Привет! По принцип най отгоря слагаме модификатора който прави смутинг. Във случаят Open Subdiv, но понякога има изключения. В процесът на работа ще разберете в коя ситуация можете да използвате алтернативен вариянт. Най-добре първоначално да се придържате към правилото Open Subdiv да е най-отгоре. Поздрави!