55830
aula.bg точки
47
постижения
2835
харесани отговора
 

Ивайло Искренов

 
Интереси:
Photoshop
Фотография
3ds Max
3D Моделиране
Рендериране
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
V-Ray
V-Ray Рендери за 3ds Max
Композитинг с Fusion
Fusion 7
Рендериране
Тайните на Photoshop
Adobe Photoshop
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018
3DS MAX 2018

Контакти

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    1
  • Отговори
    1256
  • Последвани
    72

Потвърдени умения от харесани отговори разделени по софтуер

252
Adobe Photoshop
171
3ds Max
85
V-Ray
26
Photoshop
25
Maya
17
3DS MAX 2018
13
AutoCAD
4
Cinema 4D
1
Civil 3D


Постижения

  • Записан курс!

  • Записан втори курс!

  • Първи стъпки

  • Напред, напред, напред

  • Благодарност

  • Добра екипна работа

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Записани три курса!

  • Записани четири курса!

  • Напредък

  • Доказани знания

  • Стабилен напредък

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Страхотна екипна работа

  • Профил със снимка

  • Здрав напредък

  • Най-мощното оръжие

  • Който помага на другите, помага на себе си

  • Дай, за да получиш

  • Продължаваме напред

  • Обучение под пара :)

  • Инвестиция в знания

  • Образованието е ключът

  • Непрекъснато израстване

  • Споделящ знанията си

  • Връзка с Facebook

  • Богатството на образованието

  • Най-интересното знание

  • Попълнено мнение за един курс

  • Попълнено мнение за два курса

  • Пет влизания за една седмица!

  • Три влизания за една седмица

  • Добро начало

  • Научихте пет урока!

  • Научихте десет урока!

  • Научихте 20 урока!

  • Научихте 40 урока!

  • Научихте 80 урока!

  • Научихте 100 урока!

  • Научихте 120 урока!

  • Научихте 150 урока!

  • Научихте 200 урока!

  • Нощна птица!

  • Експерт

  • Записани осем курса!

  • Добро утро!

Последни отговори

  • Здравейте, при създаването на обекта използвах Compound objects с функция Subtraction. Приложих Chamfer и заоблих външната стена, горен и долен ръб. Избрах модификатора TurboSmooth, за да получа желаната форма, но той запълни целия обем. Какво пропускам и къде допускам грешка? ![](upload.aula.bg/screenshot457ae57-13d323831.jpg) ![](upload.aula.bg/screenshotcb9ee8-2bf374be.jpg)

    Вероятно по метода по който си създала геометрията, накак на горната част на обекта се е дублирал един много тънък лууп от полигони, които са с обърнати полигони => ![](http://upload.aula.bg/screenshot311ad96-14a19f9da.jpg) ако го селектираш и изтриеш и след тов аизбереш ниво на селекция точки, селектираш ги всичките и избереш weld със стойност 0,1 проблема ще се оправи ![](http://upload.aula.bg/screenshot4686184-1e23c3683.jpg) и отгоре може да сложиш и turbosmooth => ![](upload.aula.bg/screenshot3d871ab-1e69f6d60.jpg)

    Заобляне

  • Здарвейте, искам да направя растер като този от снимката и с негативна фуга да покажа фугите. Как най-лесно да направя точния растер, който ми трябва? ![](upload.aula.bg/screenshot32e4a2e-19762e9d0.jpg)

    При птрвоначалното селектиране на ръбовете, преди connect тогава трябва да селектираш хоризонтални ръбове, след свързването на които да получиш вертикална линия, която да екструднеш.

    Създаване на стандартни примитиви (standard primitives)

  • Здравейте! Бихте ли помогнали да изкарам във фотошоп снимка в два прозореца един до друг-преди и след обработка?Има ли някъде в менютата опция за това?Работя с Adobe photoshop CC 2015.Благодаря предварително!

    Здравей, виж прикаченото изображение за повече информация => ![](upload.aula.bg/screenshot51729e8-102b5f502.jpg)

  • Здравейте, използвам СС18 и имам следната разлика - на мястото на Refine Mask имам опцията Select and Mask, която не върши същата работа каквато Refine Mask. Намирам опцията в търсачката на PS, но в много намален размер. Въпросът ми е как бих могла да го открия?

    Здравей, виж дали [тази статия](aula.bg/blog/izrqzvane-chovek-vavphotoshop-select-mask/) ще помогне

  • Здарвейте, искам да направя растер като този от снимката и с негативна фуга да покажа фугите. Как най-лесно да направя точния растер, който ми трябва? ![](upload.aula.bg/screenshot32e4a2e-19762e9d0.jpg)

    Здравей, ако разбирам правилно въпроса и искаш да направиш фуга по фасадата на сградата, така че да изглежда от различни панели или плочки, може първо да направиш геометрията Editable Poly, след тов ада селектираш хоризонталните ръбове от един лууп и да им дадеш connect. След това да преместиш новият ръб на място където искаш да е фуфата и да extrude-неш същият ръб в отрицателно направление и да избереш ширината на фугата от опциите на екструда.

    Създаване на стандартни примитиви (standard primitives)



© 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.