71235
aula.bg точки
47
постижения
3635
харесани отговора
 

Ивайло Искренов

 
Интереси:
Photoshop
Фотография
3ds Max
3D Моделиране
Рендериране
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
V-Ray
V-Ray Рендери за 3ds Max
Композитинг с Fusion
Fusion 7
Рендериране
Тайните на Photoshop
Adobe Photoshop
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018
3DS MAX 2018
Мастерклас по 3D Моделиране

Контакти

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    1
  • Отговори
    1464
  • Последвани
    75

Потвърдени умения от харесани отговори разделени по софтуер

316
Adobe Photoshop
190
3ds Max
98
V-Ray
31
Photoshop
29
Maya
25
3DS MAX 2018
14
AutoCAD
4
Cinema 4D
2
Civil 3D


Постижения

  • Записан курс!

  • Записан втори курс!

  • Първи стъпки

  • Напред, напред, напред

  • Благодарност

  • Добра екипна работа

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Записани три курса!

  • Записани четири курса!

  • Напредък

  • Доказани знания

  • Стабилен напредък

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Страхотна екипна работа

  • Профил със снимка

  • Здрав напредък

  • Най-мощното оръжие

  • Който помага на другите, помага на себе си

  • Дай, за да получиш

  • Продължаваме напред

  • Обучение под пара :)

  • Инвестиция в знания

  • Образованието е ключът

  • Непрекъснато израстване

  • Споделящ знанията си

  • Връзка с Facebook

  • Богатството на образованието

  • Най-интересното знание

  • Попълнено мнение за един курс

  • Попълнено мнение за два курса

  • Пет влизания за една седмица!

  • Три влизания за една седмица

  • Добро начало

  • Научихте пет урока!

  • Научихте десет урока!

  • Научихте 20 урока!

  • Научихте 40 урока!

  • Научихте 80 урока!

  • Научихте 100 урока!

  • Научихте 120 урока!

  • Научихте 150 урока!

  • Научихте 200 урока!

  • Нощна птица!

  • Експерт

  • Записани осем курса!

  • Добро утро!

Последни отговори

  • Трябва ли да се преинсталира V-ray? ![](upload.aula.bg/screenshot1b180f9-232290b06.jpg) ![](upload.aula.bg/screenshot5ee2d00-80bcb2ed.jpg

    Здравей, в новата версия Next на Vray, вече няма опция за Active shade, [но се очаква в следващите ъпдейти да се работи по този въпрос](https://forums.chaosgroup.com/forum/v-ray-for-3ds-max-forums/v-ray-for-3ds-max-public/997505-how-to-setup-active-shade-in-viewport-using-vray-next). За момента като алтернатива може да се използва [V-Ray IPR.](https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY4MAX/V-Ray+IPR+in+3ds+Max)

    Избор на V-Ray за текущ render-engine

  • ![](upload.aula.bg/screenshot5692dae-d698dfeb.jpg)

    Здравей, мисля че заради копието на изображението което е най-отгоре не се вижда какво се променя отдолу. Също така може да сложиш и отметката на Colorize, на менюто от прикаченото изображение.

    Селектиране на background

  • Здравейте, от скоро забелязах, че ми е променен изгледа на изображението след рендериране - стои по-отдалечено, като zoom out-нато една идея. От къде да му върна обратно размерите/настройките да са еднакви с изгледа от който съм избрала да се рендерира ? ![](upload.aula.bg/screenshot38c51ab-d04e83e4.jpg)

    Здравей, в работният прозорец (viewport-a) на Мах, натисни Shift+F и ще се появи жълта рамка, в която точно ще виждаш какво точно ще се появи след рендера, и така ще съответстват двата изгледа - и във вюпорта и в рендера.

    Дневна система – Daylight system

  • Здравейте.може ли да ми кажете къде бъркам в настройките? Може би в начина на осветяване на сцената или някъде другаде...? Не ми изглежда достатъчно реалистично. ![](upload.aula.bg/screenshot544dc8f-abd16cb7.jpg)

    Здравей, според мен основното тук което може да се тества е в осветлението (съответно и камерата ако се налага). Предполагам, че ти се е сторило тъмно помещението и си сложила една голяма лампа с големината на тавана, която да светне обектите отгоре. Ако е така, този метод има доста недостатъци, който няма смисъл да коментирам сега, но за да подобриш реалистичността, според мен трябваа да наблегнеш на това, светлината да идва от реалните източници. Предполагам, че имаш прозорец - сложи един VraySun+Sky в околната среда и един Skylight portal на прозореца и по тази светлина нагласи камерата. Ако е тъмно изображението - променяй експоужъра на камерата, а не светлините. Другото нещо е самият светлинен източник - ако има възможност - пробвай да включиш самият светлинен източник в композицията. Според мен винаги влияе добре това да се вижда от къде идва светлината. Просто светлосенките стават "по-логични". Може да пробваш да разработиш малко и материалите - да получиш малко детайл и от тях, малко отблясъци и отражения. Може още малко да помислиш по композицията на самия шот - рядко се получава добър изглед, когато гледаш срещу ръб на стената - като заобиколно решение (ако все пак на там трябва да е насочен изгледа), може да се опиташ да сложиш ръба по-скоро на 2/3 в изображението, отколкото близо до средата. Според мен, реализма е съвкупност от тези неща, и ако тестваш промените в тези насоки, мисля че ще успееш да подобриш нещата и да получиш по-добро визуализиране ... само да вметна, че това което си получила до тук никак не е лошо като вариант, просто изказвам мнение, как според мен може да е по-добре.

    Оптимизиране на настройките на финален рендер - GI and Mtls

  • Здравейте. Искам да създам перваз за ламинат чрез Loft, но проблема е, че искам да подравня профила да минава само по вътрешната част на линията. Когато задам Loft на линията, по която искам да върви профила, той се центрира и реално перваза влиза в стената. Надявам се да разбрахте въпроса ми. Виждам, че има такава опция за подравняване, но не е активна. Как мога да я активирам? ![](upload.aula.bg/screenshot3da6902-16d1473e8.jpg)

    Модификатора е Sweep - извинявам се за грешката :)

    Сложни/съставни обекти (loft compound objects)



© 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.