4220
aula.bg точки
27
постижения
25
харесани отговора

Дидо

Интереси:
Мастър клас по 3D Моделиране
Мастерклас по 3D Моделиране

Контакти

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    0
  • Отговори
    29
  • Последвани
    0

Потвърдени умения от харесани отговори разделени по софтуер

12
3D Studio Max 2018

Записани курсове



Постижения

  • Записан курс!

  • Записан втори курс!

  • Записани три курса!

  • Напред, напред, напред

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Стабилен напредък

  • Експерт

  • Записани четири курса!

  • Благодарност

  • Добра екипна работа

  • Профил със снимка

  • Три влизания за една седмица

  • Страхотна екипна работа

  • Споделящ знанията си

  • Който помага на другите, помага на себе си

  • Първи стъпки

  • Напредък

  • Доказани знания

  • Здрав напредък

  • Дай, за да получиш

  • Добро утро!

  • Добро начало

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Научихте пет урока!

  • Научихте десет урока!

  • Най-мощното оръжие

Последни отговори

  • Как да

    Привет! Нужно е да селектирате мешът по който искате да поставяте лууп. След това цъкнете на еджове, след това горе във Ribon Tool на меню Modeling>Edit>Swift loop, кликате на него и той е активен. Успех!

    Оформяне на капак, използвайки различни селкции и функция Extrude

  • Здравейте, тъй като в момента съм с версия 2017 и отворих файла за 2016, стойността на dynamic memory limit=0 в настройките на врей рендера. Не е ли по добре да му задам опреде лен брой мегабайти които да използва. И с какви стойности компютъра ще рендира по бързо (ако изобщо има значение). В прочем аз съм с 8гб рам и винаги пиша 8000мб.

    Да именно :) Чрез "0" той си взима нужното му :)

    Финална сцена и финал на курса

  • До сега съм превръщала обектите си с модификатора Edit Poly но след като добавих Regularize и кликнах с десен бутон той не се появи, тогава превърнах обекта с Convert to Editable Poly и модификатора се появи когато дам десен бутон. Бихте ли обяснили защо се получава така и как е по-добре да се работи. Благодаря Ви предварително!

    Привет! Възможно е модификатора който се ползвали Regularize да не поддържа Edin Poly модификатор и затова да не сработва. Разликата е именно в това че Edin poly Е модификатор. Предимството му е че може да бъде изтрит а също и въведениете след него модификации, но това малко или много утежнява модела. Аз препоръчвам да колапсвате Edit Poly периодично . Едит поли се ползва за да имате възможност да се върнете на зад и да коригирате ил ида изтриете промяна а Editable Poly си е директно работа върху модела. В различни ситуации се позлват. В повечето случаи аз ползвам Edit Poly за да експериментирам набързо с нещо и после го колапсвам или изтривам. Успех!

    Кана за мляко - Изгражане на основения обем на кана

  • ![](upload.aula.bg/screenshot1a89b6c-153c7b00b.jpg)

    Привет! Тази функция се инсталира допълнително като скрипт. СЛед което се добавя там от менюто както е показано във курса. Можете да изтеглите скрипта от тук безплатно : www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/loop-regularizer Успех!

    Изграждане на чаша с преминаваща форма от кръг към многостен

  • ![](upload.aula.bg/screenshot1e768e0-2c770442.jpg)

    Привет! Тази функция се инсталира допълнително като скрипт. СЛед което се добавя там от менюто както е показано във курса. Можете да изтеглите скрипта от тук безплатно : www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/loop-regularizer Успех!

    Изграждане на чаша с преминаваща форма от кръг към многостен



© 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.