3175
aula.bg точки
30
постижения

Бояна Пеева

Интереси:
3D Моделиране
Cinema 4D
Анимация
Рендериране
Видео
Видео ефекти
Видео монтаж
Cinema 4D Ultimate

Контакти

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    2
  • Отговори
    2
  • Последвани
    10

Записани курсове

Удостоверения



Постижения

  • Записан курс!

  • Връзка с Facebook

  • Профил със снимка

  • Добро начало

  • Напред, напред, напред

  • Първи стъпки

  • Научихте пет урока!

  • Три влизания за една седмица

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Напредък

  • Научихте десет урока!

  • Благодарност

  • Пет влизания за една седмица!

  • Добра екипна работа

  • Доказани знания

  • Стабилен напредък

  • Научихте 20 урока!

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Имейл новини. Ниво 1

  • Научихте 40 урока!

  • Здрав напредък

  • Най-мощното оръжие

  • Научихте 80 урока!

  • Продължаваме напред

  • Научихте 100 урока!

  • Научихте 120 урока!

  • Добро утро!

  • Обучение под пара :)

Последни отговори

  • Версията на която работя е Studio. В момента програмата ми е настроена по подразбиране на плавно завъртане на обектите. ![](upload.aula.bg/screenshot2b49efb-556e3b1e.jpg)

    Какво точно означава Phong? Ако правилно съм разбрала, това е начинът по който програмата визуализира сегментите. Тоест при Break Phong Shading създаваме само визуална илюзия за форма, но полигона остава изкривен. Това няма ли да създаде проблем после при рендването?

    Полигонови обекти и Phong shading



© 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.