Ранг 3
FREE

Бояна Пеева Въреди LinkedIn адрес

Присъединил се: март 2019
					
художник/учител/графичен дизайн
Постоянство
бета

0

най-дълъг период: 0 дни
Аула точки

4945

 
Постижения

45

за седмица 0
Изгледани уроци

239

за седмица 0
Харесани отговора

0

за седмица 0
Общо отговора

2

за седмица 0
Въпроса

2

за седмица 0
Последвани

12

 

Интереси

3D Моделиране Cinema 4D Анимация Рендериране Видео монтаж и ефекти Видео ефекти Видео монтаж Cinema 4D Ultimate

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер

Записани курсове


Завършени обучения

PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.

Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Записани шест курса!
Богатството на образованието
Научихте 200 урока!
Непрекъснато израстване
Много добър приятел
Добър приятел
Образованието е ключът
Записани осем курса!
Имейл новини. Ниво 2
Научихте 150 урока!
Инвестиция в знания
Записан втори курс!
Записани три курса!
Записани седем курса!
Потенциал!
Обучение под пара :)
Добро утро!
Научихте 120 урока!
Научихте 100 урока!
Продължаваме напред
Научихте 80 урока!
Най-мощното оръжие
Здрав напредък
Научихте 40 урока!
Имейл новини. Ниво 1
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Научихте 20 урока!
Стабилен напредък
Доказани знания
Добра екипна работа
Пет влизания за една седмица!
Благодарност
Научихте десет урока!
Напредък
Който се учи, той ще сполучи
Три влизания за една седмица
Научихте пет урока!
Първи стъпки
Напред, напред, напред
Добро начало
Профил със снимка
Връзка с Facebook

Последни форум дискусии

Какво точно означава Phong? Ако правилно съм разбрала, това е начинът по който програмата визуализира сегментите. Тоест при Break Phong Shading създаваме само визуална илюзия за форма, но полигона остава изкривен. Това няма ли да създаде проблем после при рендването?