Особености при вградените таблици и използване на филтри

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео

Тест за преминаване към следващия урок

 
Коя функция използва Excel при вградените таблици, за да се получи обща сума?
Функцията SubTotal
Функцията Sum

Въпроси и отговори

  • Здравейте

    Dzhemile Misirkova:

    Думичката "вграните " от въпроса на теста към този урок може би трябва да се редактира на вградените или ? 

    Иван Цукев:

    Благодаря за информацията, ще предам да го коригират :)

    инж.Добрина Попова:

    Къде да намеря Total Row в  Excel 2003? 

    Камелия Андонова:

    Първо трябва да изберете областта, която ще Ви е таблицата. След това давате десен бутон с мишката и избирате "Създаване на списък". Показва се помощно меню, в което имате "Превключване на сумарния ред".
    P.S. Офисът ми е на БГ

    инж.Добрина Попова:

    Безкрайно благодаря, Камелия!Няколко дни се мъча...

    екатерина кирова:

    Много благодаря, Камелия! Получи се веднага, а и аз се мъчих няколко дни.

    Росица Найденова Кузманова:

    В ексел2010 е малко сложно.Задължително трябва да сте направили таблицата с редове и колони от "Вмъкване";Таблица;появява се тогава опцията "проектиране".И от тук може да маркираме"Сумиращ ред".

    При мен излезе "0" нула.Не намирам последващите действия от урока.Може ли някой да помогне.
    Камелия Андонова:

    Росица Найденова Кузманова  ако добавите сумиращ ред както е показано в урока, не може да Ви се показва 0. Ако офисът Ви е на БГ, точно от проектиране се вмъква "Сумиращ ред"

  • Как се комбинират тези две таблици?

    Петър Петров:

    Въпросът ми е: Искам за всеки месец да разбера колко са ми АУР и финансовите, без да правя 12 таблици. Извадил съм и съответните проценти за всеки един етап и подетап. Ще ми се , ако искам да видя за Март примерно, само да натисна март и да ми излязат всичките данни. Надявам се, че съм обяснил конкретния случай.

    Краси Кръстев:

    Здравей, това може да бъде постигнато посредством Data Validation в комбинация с Vlookup.

    Няма да се спирам подобно на това как се работи с функцията, т.к. в настоящият курс в Модул 7 Уроци 1,2 и 3 е разяснено доста подробно как се работи с Data Validation.

    Идеята е следната имате данни, каквито и да било за всеки един месец - Януари, Февруари, Март и т.н. и искате при избор от падащо меню на някой от месец да речем Март да се покажат данни АУР, Финанси и т.н., точно това е показано и в уроците само че се избират имена (в твоя случай месеци), като за тези имена не се появяват АУР, Финанси както при теб ами се появяват - телефонен номер, email и т.н. за съответното избрано име. Това е основната идея, виждаш че е аналогична на твоята, така че само трябва да преминеш през тези три урока и съм сигурен че ще се справиш.

    Урок 1: Избор на данни от падащо меню в една клетка

    Урок 2: Изолиране на данните в отделен лист и използването им като опростена база данни

    Урок 3: Автоматично изваждане на данни от отделни листа - Vlookup

    Една препоръка, ако ти се налага да правиш по-често анализи от такъв тип, и искаш да оптимизираш работата си, то силно ти препоръчвам курса Анализи с Ексел.

    Надявам се да съм бил полезен с отговора и да съм те насочил на правилното място.

    Петър Петров:

    Благодаря ти много!