Защо когато конвертирам бокс и изрежа отвор чрез инструмента slice plane и след това приложа могификатора shel по краищата на изрязаната част се получава изкривяване?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Здравейте, защо когато конвертирам бокс и изрежа отвор чрез инструмента slice plane и след това приложа могификатора shel по краищата на изрязаната част се получава изкривяване

на позиция 2 просто придърпах точките ето от тук се вижда по добре

когато приложа shel,но без да прилагам slice plane и да режа отвори това изкривяване го няма по четирете ъгъла

Защо се получава така, и аз не знам. Може би някаква особеност на модификатора. Не мога да ти кажа. И на мен ми е интересно защо??? Мога да ти кажа как се отстранява този проблем, бързо и лесно. В най - долната част в настройките на модификатора има една отметка "Straighten Corners " слагаш я и готово.

Много благодаря Георги оправи се найстина но не мога да разбера защо се получава така когато не го разрязвам обекта всичко е нормално и без тази отметка

Аз писах и на друго място ,но да питам дали можеш да помогнеш как се инсталират скриптовете в макса стъпките или начина на инсталация

От там от където ги сваляш би трябвало да е указано къде да се поставят файловете. Примерно Parametric Cabinet ( скрипт за шкафчета) се разархивира в C: \ Program Files \ Autodesk \ 3ds Max хххх.\ Scripts \ Startup) и след старта на програмата се добавя най отдолу в Geometry. Ето и Видео как се работи. Ако не ти хареса изтриваш файла и готово. Ако файла който свалиш е с разширение .MS ,обикновено се поставя в директорията на програмата в папка "scripts" освен ако не е указано друго. Тези скриптове се изпълняват направо от MAXScript >Run Script Ако файла който си свалил е с разширение . MCR обикновено се поставят в папка "MacroScripts" освен ако не е указано друго. За тях трябва да си направиш "бутон" за да можеш да ги използваш. Примерно New Measure Distance Tool - скрипт за измерване на разстояния. На страницата има инструкция за инсталация: 1 Фалйът който го свалим го поставяме в папка "MacroScripts" - C:\Program Files\Autodesk\3ds Max хххх \MacroScripts 2 Стартираме програмата и отиваме в Costumize > Costumize User Interface > Toolbars. 3 В Category търсим Daz tools 4От бутона "New" си създаваме нов бутон с произволно име, без значение, примерно Measure 5 Цъкаме на ОК и го създаваме и после хващаме и дърпаме скрипта върху бутона и сме готови До колкото ми е известно за скриптовете няма ограничение във версиите на 3ds max. За плъгините обаче не е така. Всеки плъгин си е за версията на програмата. Файловете на плъгините се инсталират в папка "plugins" освен ако не са .EXE за инсталиране.

Ето и едно видео как се инсталира VRay Camera Manager https://aula.bg/u/Mzc1NjgxNzE1NA

мерси многоГеорги ,аз искам да си намеря мултискатор изпоззваше се за растителност но не зная от къде

Forest Pack също е хубав


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация