Защо когато конвертирам бокс и изрежа отвор чрез инструмента slice plane и след това приложа могификатора shel по краищата на изрязаната част се получава изкривяване?

3ds Max
3D Моделиране
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Рендериране

Здравейте, защо когато конвертирам бокс и изрежа отвор чрез инструмента slice plane и след това приложа могификатора shel по краищата на изрязаната част се получава изкривяване

на позиция 2 просто придърпах точките ето от тук се вижда по добре

когато приложа shel,но без да прилагам slice plane и да режа отвори това изкривяване го няма по четирете ъгъла

Защо се получава така, и аз не знам. Може би някаква особеност на модификатора. Не мога да ти кажа. И на мен ми е интересно защо??? Мога да ти кажа как се отстранява този проблем, бързо и лесно. В най - долната част в настройките на модификатора има една отметка "Straighten Corners " слагаш я и готово.

Много благодаря Георги оправи се найстина но не мога да разбера защо се получава така когато не го разрязвам обекта всичко е нормално и без тази отметка

Аз писах и на друго място ,но да питам дали можеш да помогнеш как се инсталират скриптовете в макса стъпките или начина на инсталация

От там от където ги сваляш би трябвало да е указано къде да се поставят файловете. Примерно Parametric Cabinet ( скрипт за шкафчета) се разархивира в C: \ Program Files \ Autodesk \ 3ds Max хххх.\ Scripts \ Startup) и след старта на програмата се добавя най отдолу в Geometry. Ето и Видео как се работи. Ако не ти хареса изтриваш файла и готово. Ако файла който свалиш е с разширение .MS ,обикновено се поставя в директорията на програмата в папка "scripts" освен ако не е указано друго. Тези скриптове се изпълняват направо от MAXScript >Run Script Ако файла който си свалил е с разширение . MCR обикновено се поставят в папка "MacroScripts" освен ако не е указано друго. За тях трябва да си направиш "бутон" за да можеш да ги използваш. Примерно New Measure Distance Tool - скрипт за измерване на разстояния. На страницата има инструкция за инсталация: 1 Фалйът който го свалим го поставяме в папка "MacroScripts" - C:\Program Files\Autodesk\3ds Max хххх \MacroScripts 2 Стартираме програмата и отиваме в Costumize > Costumize User Interface > Toolbars. 3 В Category търсим Daz tools 4От бутона "New" си създаваме нов бутон с произволно име, без значение, примерно Measure 5 Цъкаме на ОК и го създаваме и после хващаме и дърпаме скрипта върху бутона и сме готови До колкото ми е известно за скриптовете няма ограничение във версиите на 3ds max. За плъгините обаче не е така. Всеки плъгин си е за версията на програмата. Файловете на плъгините се инсталират в папка "plugins" освен ако не са .EXE за инсталиране.

Ето и едно видео как се инсталира VRay Camera Manager http://aula.bg/u/Mzc1NjgxNzE1NA

мерси многоГеорги ,аз искам да си намеря мултискатор изпоззваше се за растителност но не зная от къде

Forest Pack също е хубав

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.