Как е правилно?

3ds Max

Здравейте, правилно ли е да се конвертира обекта в Editable Poly, за да се премахне стека с модификаторите или трябва да се използва Colapse? При конвертиране стека също се премахва но не знам дали е правилно. Благодаря. 

Здравей,

може да използваш и двата варианта - ефекта е еднакъв, а може и най-отгоре в стака с модификаторите да добавиш един Edit Poly модификатор и така отново имаш достъп до инструментите за редакция на геометрия, но си запазваш и възможността да се върнеш надолу в иерархията. Препоръчвам ти да колапсваш стака, само ако файла става прекалено голям (в МВ).

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.