Как да определя равнината в която да вдигна обекта?

3ds Max

Явно нещо съм пропуснала. Моделирах часовника - циферблата и основата, но чрез завъртане и преместване ги поставих на мястото им. При опит да ги вдигна в равнината yz, цилиндъра се проектира в равнината xy.miastotonakoetotriabvadaseizchertae-mias

Здравей,

по подразбиране първоначалното създаване на стандартните обекти е върху конструктивният грид (за повечето такива). Ако искаш изчертаването да става върху друг обект, когато е стартирана командата за създаване на примитив (в случая цилиндър) сложи отметка на "Auto Grid" - над бутоните за създаване на примитиви.

Благодаря!


Здравей, 

липсва ми ProBoolean, какво мога да направя ?

Здравей, 

за да стане активна командата, просто трябва да имаш селектиран обект. Маркирай кутията и всичко ще е ОК.

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Ableton Live, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc., Ableton и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.