Защо червените панели са сиви на рендера?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Здравейте, защо материалът с червените панели (базиран на bitmap, с real-world scale) излиза правилно във viewport-a, а се рендва сив? Отгоре има полупрозрачни метални мрежи, но дори и като ги скрия и рендна наново пак излизат сиви. Освен това мрежите имате отметка Metal material, висок glossiness, и въпреки всичко нямат отблясък в извитата част, както би трябвало да се получи при осветявне от тази посока.

Здравей,
провери дали това което виждаш е лицевата страна на полигоните. Какво е осветлението е сцената? Има ли източник който да свети към тази метална мрежа, за да се очакват отблясъци там? Провери за червените панели също с десен бутон на обекта -> Object properties дали има отметка на опцията Renderable.

Въпросът е че вкарах сградата от Revit, стените са editable mesh и всичките отметки на properties са неактивни. Материалът е multi/sub-object, пробвах и всичките id-та да са с този материал, пак излиза сиво. Осветлението е с daylight system, вкарана от revit, насочена е към тази фасада.

Ok, мога ли да те помоля тогава да запазиш една сцена само с фасадата от тези панели и да ми я изпратиш, за да мога да я разгледам, че не се сещам в какво друго какво може да е проблема за момента.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация