Въпрос към урок: Unwrap UVW от курс: 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX

Как да наложа извита текстура на детайл?

3ds Max
3D Моделиране
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Рендериране

Здравейте, Искам да приложа текстура на дърво, която да върви по самия обект. Все едно дървото е изкривено, и е получен детайла. Принципно и така не изглежда лошо но все пак.... Помъчих се с модификатора UnwrapUVW, обаче стигнах до никъде. Използвах линия от детайла. Наложих текстурата. После модификатора. Селектирах всичките полигони, избрах Wrap > Spline Mapping. От там посочих линията (пътя) и нищо не стана. Какво да го правя това нататтък??? Според идеята в УВ едитора би трябвало да се получи квадрат. Благодаря.

Здравей Георги, за да ползваш Сплайн мапинга, линията която ползваш от детайла я премести в центъра на обекта. Другите неща ми изглежда че са както трябва. Само на полигоните в основата след като ги селектираш може да им дадеш Quick planar mapping и да ги отделиш, виж прикаченото изображение

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.