Къде греша

3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018
3DS MAX 2018
3D Моделиране и Рендериране

Здравейте, не мога да разбера къде греша, но преминаването към втората фигура ми я започва от долу нагоре, а не обратното. Благодаря

Здравей, мисля че ще се промени ако смениш последователността на избора на вторичнит ефигури - звездата и кръга, при правенето на лофт обекта. Също така има значение и в каква посока си изчертал линията по-която се движи профила - от страната на първата точка на линията е началото.

БЛАГОДАРЯ

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.